En bok från biblioteket

idag fick jag ett brev på posten. får aldrig brev så jag blev glad för det....tills jag insåg att det var från bioblioteket i min kommun. det stod att jag inte hade lämnat tillbax en bok som skulle vara inlämnad den 17 oktober. jag fattade inte först men så kom jag ihåg att jag faktiskt hade varit på bibblan och lånat en bok till skolan. men jag hade också ringt i god tid innan den gick ut och lämnat ett meddelande på tel svararen att jag ville låna om den en perid till. om man har en tel svarare så ska man väl faktiskt lyssna av den. eller vad är den annars till för??? blev iaf lite smått irriterad eftersom det också stod att jag skulle betala typ 220 kr för att den va sen. de e ju inte mycker pengar, men bara själva principen. aja.

grey's ida. tycker att det är jättespännande. är själv lite inne på att plugga till kirurg efter gymnasiet. tänk att kunna rädda liv på människor. jag får ett rus så fort jag tänker på det. ska också plugga lite tyska. har glosor till fredag och jag får typ inte in dom i huvudet men det är väl bara sätta sig med pappret framför sig och läsa, typiskt. 


bonde söker fru nu. tycker att magnus killen tror att han är sååå snygg och tar all plats framför sina tjejer....lämna lite plats för kvinnorna!


tänk vad skönt med sommar <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0