En dag för alla pappor

så var det farsdag, igen. Är det itne alltid dagar tillägnat för mammor, pappor ja t o m vänsterhänta har en egen dag. Men barnen då? "alla dar är barnen dar" säger mina föräldrar men vadå... i s f ska man ju ha indelat. spädbarnensdag, tråtsbarnensdag, tonåringarnas etc. men det är det ingen som har tänkt på eller??? Eftersom jag bor hos min mamma nu så firar vi ju inte farsdag så himlans mkt. skickade ett sms till pappsen och önskade grattis. bli väl ngn middag eller nåt ngn annan dag. snart ska i a f mamma och jag åka hem till morfar och hälsa på honom. det är alltid trevligt. jag gilalr min morfar skarpt. han är gammal som gatan men ändå 'på hugget'. han har koll på allt och alla och hänger med i dagen teknik! Ett extra farsdaggrattis till honom eftersom det inte heller finns morfars dag.

nu är det söndag vilket vill säga gossip girl ikväll! det har ju faktiskt blivi mer spännande nu tycker jag och längtar efter att se d. håller fortfarande på att dan och serena ska bli ett par, dom passar så bar ihop. sen följer måndagen. en hel vecka med skola men men. det är inget jag styr över.
 
nu ska jag till morfar, jippie!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0