tjooosan!

har funderat på det länge om man skulle ta och skaffa sig en blogg och nu har jag slått klackarna i tacket och gjort just det...

jag är en 18-årig tjej som har ett ganska vanligt liv, tror jag. älskar att sjunga gör jag och folk kallar mig teater apa :) det är bara en liten detalj jag har missat och det är att jag är sjuk i anorexia (som så många andra)... men det ska inte hindra mig att leva mitt liv, eller? Nu går jag på behandling på mando vilket är bra men jag har gjort det ett ganska bra tag nu utan ngn större förändring, men, men.

tråkigt väder ida. gick upp vid 10 och åt helgfrukost (dom är guld värda) sen blev det en timmes promenad med hunden (coco) och en kompis med sin hund. trevligt! det är bra att det inte är så kallt. jag fryser ju jämt och har lixom börjat med dunjackan i september så jag vet inte om jag överlever ännu en kall och rå vinter. men men lite lunch efter promisen och sen blev det datorn, som vanligt. har faktiskt inte bytt om från pyamas än, känner mig lite lagom grose men en varm och härlig dusch skulle inte sitta fel sen. Ska inte göra något ikväll. Typ inget bra på tv heller bli väl "stjärnor på is" (gillar carina berg) och kanske beck på tv4+ kl 22. men vi får se.

hoppas ni iaf säger vad ni tycker om bloggen och delar med er av tankar och funderingar, vore ju kul att vara lite social.

puss på er alla underbara människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0