tv trist

så var det måndag och veckan började väl ganska lugnt. är litte deppig av vädret och allt som jag vill ska hända men inte händer. men förr eller senare kommer det väl!?

har tittat på film med matteboken i knär, för att skapa lite bättre samvete inför matteprovet på torsdag. det börjar bli ganska svårt nu tycker jag. fattar inte alla naturare som kan läsa d och ibland lite till. gläd er över era smarta mattehjärnor. nu tänkte jag förflytta mig från fotäljen till soffan och titta på tv men inget bra går. färjan...visst det kan man väl titta på men man tröttnar efter en stund och fan va pinsamt svensk 'dokusåpa' är haha. håkan tycker att han är så jävla snygg så jag skrattar ihjäl :) sen är det faktiskt inget jag kollar på som går på måndagar. gossip girl var ju asbra igår blir arg när det slutar!!!

men jag ska nog vara lite radikal och bunkra upp med lite chaite och plugga lite matte. lika bra att få det överstökat sp slipper man ha det hängande på axlarna tills på torsdag. Tänk om jag kunde känna likadant med andra saker....??

men ha d bra 

/d a i  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0